Triss Magnum

redigerade juni 2013 i Segelbåt
Hej!

Vi funderar på att köpa en Triss 600 Magnum och jag undrar om det är någon som vet ungefär vad dessa är värda. Tittat på Blocket och där säljs de billigaste för 15 000. Jag ringde på en sådan och det verkade inte vara några större problem med den. Vi har varit också varit och tittat på en som skulle kosta drygt 26 000 och nu undrar jag vad den stora skillnaden i pris kan bero på. Den dyrare båten ligger närmare och vore klart enklare för oss att köpa men jag undrar om det är ett överpris. Är 26 000 rimligt?

Vore väldigt tacksam för svar! -Jonatan

Skribent: jonatann

Kommentarer

• Du kanske har hunnit slå till, men här finns annars lite statistik och annan information http://www.sailguide.com/batfakta/info.php?id=1244

Skribent: S841
  • Hej,
    Antagligen har Du redan hunnit köpa båt. Hursomhelst så finns det mkt information om Triss Magnum här:

www.21639.infoom.se

Mvh
    Nils

Skribent: Nils
  • Trissen värkar vara en bra flussdäckad långfärdsbåt.Lurar på o segla till Karibien med min. Vill du hänga på , ring Lasse 0708-945762. Du bör nog inte ge mer än 20 för en med bra segel o motor nu för tiden.Kanske säljer min om vi inte kommer iväg.

Skribent: Lasse
Logga in eller registrera för att kommentera.