hyra segelbåt

Är det någon som skulle kunna tipsa mig om någon som hyr ut segelbåt? I Malmö- Lund regionen, Vi har själv haft segelbåt i 17 år men nu är den såld. Saknar sjöluften och skulle vilja ta med vänner till Ven. Så vad jag behöver få fatt på är någon som vill hyra ut sin båt till 6 vana personer.
Vänligen hör av er om ni vet någon webbsida el något forum där man kan komma i kontakt med uthyrare.
Tack på förhand

Skribent: petra

Kommentarer

• Det enda jag såg var en som hyrde ut er HR34 i Ystad , den annonsen fass på hamnen.se (SXK)
    Susanne

Skribent: windwitch
  • Jag har en Bavaria 32 årsmodell 2004 som jag kan tänka mig att hyra ut i sommar till några aktsamma. Jag vill ha 10 000 Sek för en vecka. Båten kommer att ligga i Falsterbokanalen. Fyra fullängdskojer fram och bak samt två 180 cm kojer i salongen.

Om du har intresseså kan du svara mig på e-mail: axelsson-jan@bredband.net

Gå in på länken

http://www.kiriacoulis.com/yachting/yachts/bavaria-32.html

för att se planlösningen på båten.

Skribent: Jan Axelsson
  • Vi har en fin Scampi (30 ft) från 1979. 5 kojplatser, nyrenoverat kök, nya dynor, badbrygga. Ej GPS. Finns på Resarö/Sthlm, uthyres per vecka 7000:-
    Ring Jan-Eric Simont, 0708-320179
  • Hej!!
    Jag skulle vilja hyra en segelbåt i sommar under 1 veckas tid eller en för en helg. Detta helst i Augusti månad någon gång! Jag studerar till sjökapten och avslutar mitt 3e år i juni. Har god båt och segelvana!! Skulle helst vilja hyra en båt som har plats till ca 6-8 personer.
    Om det är någon som är intresserad får ni gärna maila mig på dockers400@hotmail.com eller ringa mig på 0739-781452
    Tack på förhand!

MVH Andree Jerrhag

Skribent: Andree Jerrhag
Logga in eller registrera för att kommentera.